Blog >

Který reklamní dárek klienta nejvíce potěší a zároveň bude firmu efektivně prezentovat?

Každý zkušený podnikatel ví, že reklama je jedním ze základních stavebních kamenů budování úspěšné značky. Reklamní kampaň lze vést pomocí různých médií, jako jsou například televize, rádio, tisk, internet nebo například sociální sítě. Další skvělou variantou je propagace prostřednictvím stávajících či teprve budoucích zákazníků. K tomu je však potřeba vytvořit si reklamní předměty, které na sobě ponesou značku firmy. Reklamní předměty nikdy nevyjdou z módy, právě naopak. Vhodně zvolený reklamní dárek bývá velmi efektivní a navíc se jedná o reklamu, která je z hlediska financí nejméně náročná.

Dárek by měl být co nejvíce vidět

Důležité je vytvořit takové dárky, které obdarovaní budou pokud možno denně využívat a budou na očích i lidem, se kterými přijdou do kontaktu. Je důležité dát si s vymýšlením reklamních dárků práci, aby jejich efektivnost byla, co největší. Například propisky jsou sice fajn, ale reklama na nich je viditelná pouze úzkému okruhu lidí, klíčenky bývají zase dost často nevyužívané, neboť většina klientů má své vlastní, a například kávový hrnek s emblémem firmy může navždy skončit v temných hlubinách kuchyňské linky jen díky tomu, že zákazník má ten svůj nejradši a z jiného prostě pít nebude.
Který reklamní dárek klienta nejvíce potěší a zároveň bude firmu efektivně prezentovat?

Klienti by měli dárek denně využívat

Výborným dárkem, u kterého je velká pravděpodobnost, že bude aktivně využíván, je látková taška s potiskem. Odpovídá to dnešním trendům ohledně omezování igelitek, takže na své si přijdou i osoby s kladným vztahem k ekologii. Pro každou firmu je skvělou vizitkou to, že jde naproti ekologickým trendům. Navíc poptávka po látkových taškách neustále stoupá, takže tady opravdu nikdo nemůže udělat krok vedle. Ještě větší terno je zvolit si luxusní materiál, jakým je například bavlna. Vkusnou a hlavně kvalitní bavlněnou tašku budou obdarovaní nosit u sebe, aby si do ní mohli naskládat příležitostný nákup, takže nic lepšího si snad ani nemůžete přát. Jejich velká výhoda je ta, že pokud zrovna není složená v kabelce nebo kapse, tak je na očích velmi širokému publiku. Vaši zákazníci tedy mohou být zároveň tím nejlepším reklamním bannerem.

Tašku můžete rozdávat i místo letáčků

Taška má široké využití, jednak do ní můžete při různých příležitostech naskládat firemní dárky pro své zaměstnance a významné klienty nebo ji můžete rozdávat jen tak, místo letáků. Oproti reklamním letákům má však obrovskou výhodu ve své využitelnosti a nikdo ji prostě jen tak nevyhodí. Pojďme si pro inspiraci představit, mezi zákazníky nejpopulárnější, bavlněnou tašku No.1 Je předžehlená, proto tisky na ní vypadají opravdu skvěle, obzvlášť velmi jemné rastrové plnobarevné motivy. Má poctivou gramáž 145gsm, vynikající zpracování a skvělou cenu. To vše z ní dělá naši nejprodávanější naturální tašku.
Výhodou bavlněných tašek je, že neškodí životnímu prostředí a díky kvalitnímu materiálu ji budou její majitelé milovat.